Optakt 11/9 morgen Flight 11 kapres Flight 175 kapres WTC 1 rammes Flight 77 kapres WTC 2 rammes Flight 93 kapres Pentagon rammes WTC 2 kollapser Flight 93 styrter WTC 1 kollapser WTC 7 kollapser Epilog

Hvordan bruges 911facts.dk?


Hvordan får du mest ud af denne site?


Ny bog på dansk

HVORFOR bliver folk konspirationsteoretikere?
HVORFOR er konspirations-
teoretikere så frustrerende at tale med?
HVORFOR er konspirations-
teoretikeres adfærd så ekstrem?

Disse spørgsmål bliver besvaret i denne bog, der samtidig klarlægger, hvorfor de gængse tiltag overfor konspirations-
teoretikere ikke virker.
Læs mere


Sandhedsbevægelsen

Om
Metoder
Teorier


Publikationer

Akademia
Fakta ark
Quickguide


Booking


Er du interesseret i at booke os til foredrag eller workshop, så kan du gøre det her.


Facebook


Privatlivspolitik


Læs om vores privatlivspolitik.


Interviews & foredrag

SkeptiCamp Monterey 2022

Change to English Hvordan bruges 911facts.dk? Hvordan får du mest ud af denne site? Ny bog på dansk HVORFOR bliver folk konspirationsteoretikere?HVORFOR er konspirations-teoretikere så frustrerende at tale med?HVORFOR er konspirations-teoretikeres adfærd så ekstrem?...

100 tons, det er ret meget, ikke?

Den 3. marts 2015 interviewede 911facts.dk fysiker Per Hedegaard i anledning af, at han ifølge en amerikansk hjemmeside havde ændret holdning og tilsyneladende insisterede på at vidne i landsretten til fordel for Niels Harrit i dennes injuriesag mod Weekendavisen.

Interview med pilot og flyinstruktør Pierre Viby

Pierre Viby er pilot og flyinstruktør med erfaring i Boeing 767. Han er tilknyttet Center Air, pilotuddannelsen i Roskilde. 911facts.dk kontaktede Center Air3 i april 2013 og interviewede Pierre Viby, som er uddannelsesstedets mest vidende person om flyvning og undervisning i Boeing 767-fly.